Dragon Force (Malaysia)

Group Tempur DragonForce & Rilekscrew

Wellcome to Dragon Force (Malaysia)

Hello para hackers malaysia.. selamat menyambut zaman kegemilangan hackers malaysia… Kita akan meraikan bersama-sama. Anda jangan asyik duduk komen saja, jom hack dan emailkan kepada: spymonster2011@hotmail.com kita akan kongsi sama-sama. masa kegemilangan  kita akan sampai. Jom lepak dengan kitaorang di ruangan facebook Dragon Force  Jom… jadi budak jahat ok…

7 responses to “Wellcome to Dragon Force (Malaysia)

  1. aijad June 15, 2011 at 2:28 am

    lol.. nk hack pn xreti.. apa lar..

    • Boleh Mampos Kerajaan June 15, 2011 at 6:23 pm

      aku juga.. diorg ajak hack, jgn cakap je. ajarla, boleh teman juga sama-sama hack suma website kerajaan ni.. hehe… aku dari dulu lagi dah panas hati dengan kaki-kaki kerajaan ni… mengaku kononnya malaysia negara celik IT, UNIFI la, broadband la, namun tetap SLOW! Yang paling aku panas ni, kenapa korang BODOH sangat block filesharing ni??? Aku nak download cerita pon dah susah ooo, tapi member aku rilek je layan blue kat tenet! Oi mangkuk KERAjaan! Korang sedar tak apa yg korang buat ni???

    • Dragon June 17, 2011 at 10:16 am

      belajar la…..tahniah dragon force..saya nak join leh x?

  2. TBDcrew June 23, 2011 at 10:05 am

    kalau aku ni dari group hacker lain boleh join sini ? sekali-skale mau jugak jd ‘JAHAT’ . HAHA

  3. Af Nan September 9, 2011 at 4:24 am

    aq nak masok Team dragon force malaysia

  4. agus September 26, 2011 at 5:38 am

    aku teringin nak belajar hack, ada sapa2 yg boleh ajar kan??..aku ni 0 lagi dalam hack2 ni, tapi aku suka dgr orang hack sana sini…thanks

Leave a comment